NGF-voorjaarscompetitie 2024 – informatie Hilversumsche Golf Club

Klik hier voor de HGC competitie spelregels 2024

Klik hier voor de Plaatselijke regels tijdens de voorjaarscompetitie

Klik hier voor het HGC competitie catering menu 2024

Klik hier voor het wedstrijdoverzicht met starttijden 2024

Klik hier voor de Course Guide van de Hilversumsche Golfclub

Graag informeren wij u over de gang van zaken rond het competitiespelen op de Hilversumsche Golf Club. Wij attenderen u er bij voorbaat op dat er beperkt ruimte is in onze agenda. Helaas kunnen wij niet alle competitieteams ontvangen.

• Competitieteams zijn welkom in de periode van 1 februari tot 1 april. Er is een beperkt aantal momenten gereserveerd. Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.
  • De hoofdklasse 36- en 27-holes kunnen op vrijdagochtend of maandag voorspelen.
  • De Hoofdklasse 18-holes, Eerste en Tweede klasse kunnen alleen op maandag voorspelen.
  • Voor de overige klassen hebben wij helaas geen ruimte in ons programma. Deze competitiespelers kunnen volgens de normale bezoekersregeling zoals vermeld op de website een starttijd reserveren: https://www.hilversumschegolfclub.nl/wp/bezoekersinformatie/
  • Afspraken om voor te spelen kunnen worden gemaakt met onze caddiemaster vanaf 19 januari a.s. via 035 – 6857060 (keuze 2) of caddiemaster@hilversumschegolfclub.nl
  • Greenfeetarief: de greenfee bedraagt normaal gesproken € 130. In het kader van het voorspelen betalen spelers genoemd in pt. 2 en 3 slechts 50% van dit tarief, namelijk € 65.
  • Wederkerigheid: enkel de hoofdklasse Dames 1 (standaard 36 holes en hoofdklasse Heren 1 (standaard 36 holes) kunnen voorspelen op basis van wederkerigheid.
  • Wij ontvangen alleen volledige teams (max. 6 spelers per team).
  • In het kader van de NGF-competitie is op HGC een maximum exact handicap van 36 van toepassing.

De e-mailadressen van onze teamcaptains zijn op te vragen via onze caddiemaster 035 – 6857060 (keuze 2) of caddiemaster@hilversumschegolfclub.nl

Wij wensen alle teams een sportieve competitieperiode toe.