NGF-voorjaarscompetitie 2024 – informatie Hilversumsche Golf Club

Extra informatie 2 mei 2024:

• Door de enorme hoeveelheid water die afgelopen dagen is gevallen en nog wordt verwacht is het 100% zeker dat er het hele weekend van 3 t/m 5 mei geen handicarts de baan in mogen (wel trolleys).
  • Ook zeker is dat onze holes 15 en 16 open zullen blijven gedurende dit weekend (dus alle 18 holes zijn open).
  • Wel zijn er aangepaste plaatselijke regels i.v.m. het water in de bunkers: document volgt

Klik hier voor de HGC competitie spelregels 2024

Klik hier voor de Plaatselijke regels tijdens de voorjaarscompetitie (versie 02-05-24)

Klik hier voor het HGC competitie catering menu 2024

Klik hier voor het Wedstrijdoverzicht met starttijden 2024

Klik hier voor de Course Guide van de Hilversumsche Golfclub

Graag informeren wij u over de gang van zaken rond het competitiespelen op de Hilversumsche Golf Club. Wij attenderen u er bij voorbaat op dat er beperkt ruimte is in onze agenda. Helaas kunnen wij niet alle competitieteams ontvangen.

• Competitieteams zijn welkom in de periode van 1 februari tot 1 april. Er is een beperkt aantal momenten gereserveerd. Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.
  • De hoofdklasse 36- en 27-holes kunnen op vrijdagochtend of maandag voorspelen.
  • De Hoofdklasse 18-holes, Eerste en Tweede klasse kunnen alleen op maandag voorspelen.
  • Voor de overige klassen hebben wij helaas geen ruimte in ons programma. Deze competitiespelers kunnen volgens de normale bezoekersregeling zoals vermeld op de website een starttijd reserveren: https://www.hilversumschegolfclub.nl/wp/bezoekersinformatie/
  • Afspraken om voor te spelen kunnen worden gemaakt met onze caddiemaster vanaf 19 januari a.s. via 035 – 6857060 (keuze 2) of caddiemaster@hilversumschegolfclub.nl
  • Greenfeetarief: de greenfee bedraagt normaal gesproken € 130. In het kader van het voorspelen betalen spelers genoemd in pt. 2 en 3 slechts 50% van dit tarief, namelijk € 65.
  • Wederkerigheid: enkel de hoofdklasse Dames 1 (standaard 36 holes en hoofdklasse Heren 1 (standaard 36 holes) kunnen voorspelen op basis van wederkerigheid.
  • Wij ontvangen alleen volledige teams (max. 6 spelers per team).
  • In het kader van de NGF-competitie is op HGC een maximum exact handicap van 36 van toepassing.

De e-mailadressen van onze teamcaptains zijn op te vragen via onze caddiemaster 035 – 6857060 (keuze 2) of caddiemaster@hilversumschegolfclub.nl

Wij wensen alle teams een sportieve competitieperiode toe.